تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علیرضا منصوریان :دیشب بهترین شب زندگی‌ام بود

تاریخ نشر : دوشنبه 25 بهمن 1395 مشاهده : 4 سایر اخبار ورزشی RSS

علیرضا منصوریان در جمع هواداران استقلال گفت: دیشب بهترین شب زندگی‌ام بود.

علیرضا منصوریان  

 تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۳ امروز در زمین کمپ زنده‌یاد حجازی یک تمرین ریکاوری را برگزار خواهد کرد. پیش از شروع تمرین، حدود ۳۰۰ نفر از علاقه‌مندان به تیم استقلال با حضور در کمپ به تشویق کادر فنی و بازیکنان این تیم پرداختند.
هواداران استقلال بارها و بارها بازیکنان را تشویق کرده و با پخش شیرینی برد شب گذشته مقابل پرسپولیس را جشن گرفتند.
همچنین علیرضا منصوریان در جمع هواداران استقلال گفت: دست همه شما درد نکند که به ما اطمینان کردید. دیشب بهترین شب زندگی‌ام بود.

علیرضا منصوریان

سپس محمد خرمگاه نزد هواداران آمد و خطاب به آنها گفت: این خوشحالی ثمره صبر و رضایت شماست. ما هم پای شما ایستاده‌ایم و خوشحالم که خوشحالید. امیدوارم در بازی بعد دیگر سکویی را خالی نبینم.
هواداران تیم استقلال در دقایقی قبل از آغاز تمرین «با شعار منصوریان حیا کن، برانکو را رها کن» به تشویق سرمربی تیم خود پرداختند.

۱۱نیوز

اخبار مرتبط:

جانشین "منصوریان" انتخاب شد

تایید مذاکرات مدیران استقلال با فرهاد مجیدی برای جانشینی منصوریان

عکس جالب خنده های علی دایی و علیرضا منصوریان در آغوش هم

علیرضا منصوریان در جشن تولدش +عکس

حرکت غافلگیرکننده و بی سابقه منصوریان پس از برد الاهلی +عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علیرضا منصوریان :دیشب بهترین شب زندگی‌ام بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..