تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مربی پرسپولیس از استقلالی ها عذرخواهی کرد!+عکس

تاریخ نشر : دوشنبه 25 بهمن 1395 مشاهده : 31 سایر اخبار ورزشی RSS

مربی پرسپولیس که از مصدومیت محمد انصاری به شدت عصبانی و حرف بدی به استقلالی زده بود از آنها عذرخواهی کرد.

مربی پرسپولیس

 سرتن چوک، مربی پرسپولیس در پایان دربی و در واکنش به مصدومیت انصاری در صفحه اینستاگرامش نوشت: «جدال عالی، فضای فوق العاده، بازیکنان ما تمام تلاش خودشان را کردند و هر چه داشتند در زمین بازی گذاشتند و فقط یک اتفاق تلخ افتاد و آن هم حمله وحشیانه به محمد انصاری از سوی آبی ها بود.»

 مربی پرسپولیس

ظاهرا بعد از انتشار این پست حملات زیادی به اینستاگرام چوک شد و البته پرسپولیسی ها هم به او تذکر دادند که حرف مناسبی در مورد هواداران استقلال نزده است.به همین دلیل او در پستی جدید نوشت:«من باید بابت کلمات بدی که در مورد استقلال به کار بردم عذرخواهی کنم، من فکر نمی کردم که این کلمات بد باشد و بعضی از پرسپولیسی ها به من گفتند که این کلمات خوب نیست. من به تیم استقلال احترام می گذارم. من از کاری که با انصاری کردند عصبانی بودم چرا که اون راهی بیمارستان کرده بودند و فکر می کردم نتواند به بازی سپاهان برسد.»

۱۱نیوز

اخبار مرتبط:

وقتی طارمی روی مربی پرسپولیس را کم کرد +عکس

اسب سواری مربی پرسپولیس در سواحل زیبای کیش +عکس

حرکت ارزشمند رحمتی در واکنش به درگذشت هوادار پرسپولیس + عکس

سکته هوادار پرسپولیس در ورزشگاه تختی!

پیغام مهدی رحمتی برای مربی سابق پرسپولیس +عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مربی پرسپولیس از استقلالی ها عذرخواهی کرد!+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..