تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دورتموند با 3 لایه در میانه میدان بازی می‌کند

کد خبر: ۴۷۹۵۱۷

۹۴۱  بازدید

خبرگزاری فارس: از فردا شب دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آغاز خواهد شد. در این وضعیت، تیم‌های راه یافته با رفع اشکالات تاکتیکی خود، سعی بر حضوری مطلوب در مسابقات دارند.

از جمله بورسیادورتموند که دور رفت لیگ قهرمانان را با صلابت به اتمام رساند، دنبال حضوری خوب در یک هشتم نهایی بازی‌ها است.

تیم تحت هدایت توخل که بعد از تعطیلات زمستانی، دچار لغزش‌های شده، سعی دارد برای مصاف خارج از خانه با بنفیکا، با تغییراتی در سیستم بازی خود وارد میدان شود.

براساس اعلام منابع خبری، مسئول فنی مشکی و زردپوشان، تغییراتی به خصوص در میانه‌میدان تیمش ایجاد خواهد کرد. در همین راستا شنیده می‌شود خط هافبک دورتموند به 3 لایه تقسیم شود.

در این حالت جدید، یولیان وایگل نقش هافبک دفاعی و البته پاسور را جلوی خط دفاع 4 نفره خواهد داشت.

سپس کاسترو و گوئرو لایه دوم را تشکیل خواهند داد و دمبله و رویس لایه سوم می‌شوند که خاصیت هجومی بیشتری نسبت به 3 هافبک دیگر دارند.

نشریه کیکر ترکیب احتمالی دورتموند و همچنین میزبانش را اینگونه اعلام کرده است:

*بنفیکا:

ادرسون، نلسون سیمدو، لوئیزائو، نیلسون، لیندلوف، الیزو، فجسا، پیزی، سالویو، سروی، یوناس، میترواغلو

*بورسیادورتموند:

بورکی، پیژک، سوکراتیس، بارترا، اشملسر، وایگل، کاسترو، گوئرو، دمبله، رویس، آئوبامیانگ

داور: ریتسولی(ایتالیا)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دورتموند با 3 لایه در میانه میدان بازی می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..