تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از امشب با عاشقانه ها می توان سرگرم شد!

اولین قسمت از مجموعه «عاشقانه» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی مهدی گلستانه امروز درشبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد.

مجموعه عاشقانه از امروز در شبکه نمایش خانگی

اولین قسمت از مجموعه «عاشقانه» به كارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌كنندگی مهدی گلستانه از امروز وارد شبكه نمایش خانگی شد. ادامه قسمت های این مجموعه نیز از این پس به صورت ١٠ روز یك بار خواهد بود به طوری كه قسمت دوم از كار چهارشنبه هفته آینده توزیع می‌شود.

مهدی گلستانه درباره زمان دقیق فیلمبرداری قسمت های باقی مانده این مجموعه گفت:
«در حال حاضر فیلمبرداری ٧٥ درصد از مجموعه به پایان رسیده است و براساس برنامه ریزی‌های انجام گرفته، قسمت های باقی مانده نیز از اواخر هفته مقابل دوربین می رود. فیلمبرداری به صورت رج زنی انجام شده است و تولید نیز تا اواخر امسال به طور كامل به پایان می رسد. در طی چند سال گذشته توزیع برخی از آثار تولیدات نمایش خانگی متاسفانه با بی نظمی مواجه بوده و همین امر مقداری مخاطبان را نسبت به پیگیری اینگونه تولیدات بی اعتماد كرده است. برای احترام به مخاطبان «عاشقانه» مراحل فنی این مجموعه از اواسط فیلمبرداری آغاز شده و همچنان در حال انجام است تا پخش تمامی قسمت های مجموعه به صورت منظم و بدون وقفه انجام شود.»

بازیگران: محمدرضا گلزار ساره بیات بهاره كیان افشار فرزاد فرزین حمیدرضا پگاه شمسی فضل اللهی علیرضا زمانی نسب علیرضا سوزنچی

و با هنرمندی:

حسین یاری پانته آ بهرام مسعود رایگان هومن سیدی یكتا ناصر سارا رسول زاده  مهناز افشار

فرزاد فرزین و فریدون آسرایی دو خواننده مطرح پاپ هركدام یك قطعه را با آهنگسازی بابك زرین برای تیتراژ این مجموعه خوانده اند. در این بین فرزین علاوه بر خوانندگی تیتراژ، یكی از نقش های اصلی مجموعه را نیز برعهده دارد.

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر
seemorgh.com/culture
منبع: khabaronline.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از امشب با عاشقانه ها می توان سرگرم شد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..