تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توصیه های پزشکی برای عارضه های رایج قبل از قاعدگی

هورمون‌های استروژن و پروژسترون در بدن شروع قاعدگی سندرم پیش از قاعدگی اختلال ملال پیش از قاعدگی

برخی از بانوان در روزهای قبل از قاعدگی دچار مشکلات روحی و رفتاری خاصی می شوند که پس از پریود با آن ها مواجه نیستند می خواهیم با علل مختلف برای بروز این اختلالات روحی و روانی آشنا شویم به این عارضه  اختلال ملال پیش از قاعدگی می گویند که برای کنترل آن ،خانم ها نیاز به برخی تغییرات ژنی و هورمونی دارند می خواهیم با جدیدترین روشهای درمانی موثر در این رابطه آشنا شویم .

اگر شما هم قبل از شروع دوره قاعدگی، از سندرم پیش از قاعدگی (PMS) رنج می‌برید، بهتر است که علت این مشکل را در ژن‌های خودتان جست‌وجو کنید! دانشمندان کشف کرده‌اند که زنان مبتلا به اختلال مَلال پیش از قاعدگی (PMDD) با تغییرات هورمونی خاصی قبل از شروع قاعدگی مواجه می‌شوند که بر عملکرد ژن‌های آنها تاثیر منفی می‌گذارد. بعضی از ژن‌هایی که در این وضعیت باید فعال شوند، غیرفعال می‌شوند و دقیقا ژن‌های دیگری که باید در حالت غیرفعال قرار بگیرند،‌ با انرژی و نیروی بیشتری فعالیت می‌کنند. با این‌حال، ‌سطح هورمون‌های استروژن و پروژسترون در بدن این زنان کاملا طبیعی است. محققان موسسه بهداشت ملی آمریکا (NIH)، این یافته‌ها را به‌عنوان موفقیت چشمگیر توصیف کرده‌اند. به نظر آنان، این یافته‌های جدید نشان می‌دهند که زنان مبتلا به سندرم پیش از قاعدگی (PMS) از نوع شدید، فقط با نوسانات خُلقی مواجه نیستند، بلکه به مشکل خاصی مبتلا هستند که در بیولوژی نامتعادل آنان ریشه دارد. مهم‌ترین تفاوت‌ها در گروهی از ژن‌ها به‌نام ESC/E(Z) مشاهده شده است. دانشمندان امیدوار هستند که با تحقیقات بیشتر درباره این ژن‌ها، بتوانند روش‌های درمانی بهتری برای زنان مبتلا به اختلال ملال پیش از قاعدگی (PMDD) طراحی کنند.

سلامتیسم

ارسال شده در 25 بهمن 1395 توسط خانم فردوس فرد با موضوع سلامت زنان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توصیه های پزشکی برای عارضه های رایج قبل از قاعدگی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..