تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلکسی نوت ۸ سامسونگ با نام بایکال می‌آید

فناوری اطلاعات > سخت افزار - نام فنی نهاده شده بر نوت 8 سامسونگ بایکال است که قبل از ورود آیفون‌های جدید به‌عنوان فبلت 2017 عرضه خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین، منابع چینی از فبلت آینده کمپانی کره‌ای بانام بایکال (عمیق‌ترین دریاچه جهان در آسیا) یاد می‌کنند که نمایشگر 4K داشته و قابلیتهای واقعیت مجازی را در خود جای‌داده است.

نوت 8 قرار است دستیار هوش مصنوعی سامسونگ به نام Bixby را در خود جای‌داده و به دلیل مشکل‌دار بودن باتری نوت 7 نیز قرار است آل جی باتری‌های آن را تحویل سامسونگ دهد.

ماه آینده همچنین شاهد رونمایی از گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس نیز در نیویورک خواهیم بود.


5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلکسی نوت ۸ سامسونگ با نام بایکال می‌آید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..