تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از امروز با «عاشقانه» همراه شوید/ ادامه فیلمبرداری سریال از اواخر هفته جاری

از امروز با «عاشقانه» همراه شوید/ ادامه فیلمبرداری سریال از اواخر هفته جاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اولين قسمت از مجموعه «عاشقانه» به كارگردانی منوچهر هادی و تهيه‌كنندگی مهدی گلستانه از امروز وارد شبكه نمايش خانگی شد. ادامه قسمت های اين مجموعه نيز از اين پس به صورت ١٠ روز يك بار خواهد بود به طوری كه قسمت دوم از كار چهارشنبه هفته آينده توزيع می‌شود.

مهدي گلستانه درباره زمان دقيق فيلمبرداري قسمت هاي باقي مانده اين مجموعه گفت: «در حال حاضر فيلمبرداري ٧٥ درصد از مجموعه به پايان رسيده است و براساس برنامه ريزی‌های انجام گرفته، قسمت هاي باقی مانده نيز از اواخر هفته مقابل دوربين می رود. فيلمبرداری به صورت رج زنی انجام شده است و توليد نيز تا اواخر امسال به طور كامل به پايان می رسد.»

گلستانه در ادامه افزود: «در طی چند سال گذشته توزيع برخي از آثار توليدات نمايش خانگی متاسفانه با بي نظمی مواجه بوده و همين امر مقداری مخاطبان را نسبت به پيگيری اينگونه توليدات بی اعتماد كرده است. برای احترام به مخاطبان «عاشقانه» مراحل فنی اين مجموعه از اواسط فيلمبرداری آغاز شده و همچنان در حال انجام است تا پخش تمامی قسمت های مجموعه به صورت منظم و بدون وقفه انجام شود.»

محمدرضا گلزار، ساره بيات، بهاره كيان افشار، فرزاد فرزين، حميدرضا پگاه، شمسی فضل اللهی، عليرضا زمانی نسب، عليرضا سوزنچی، (با هنرمندي) حسين ياری، پانته آ بهرام، مسعود رايگان و هومن سيدی، يكتا ناصر و  سارا رسول زاده و  مهناز افشار در نقش گيسو بازيگران اصلی «عاشقانه» هستند.

فرزاد فرزين و فريدون آسرايی دو خواننده مطرح پاپ هركدام يك قطعه را با آهنگسازی بابك زرين برای تيتراژ اين مجموعه خوانده اند. در اين بين فرزين علاوه بر خوانندگی تيتراژ، يكي از نقش های اصلی مجموعه را نيز برعهده دارد.

57244




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از امروز با «عاشقانه» همراه شوید/ ادامه فیلمبرداری سریال از اواخر هفته جاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..