تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مقصد بعدی بحران آب و برق کشور کجاست؟

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان بر اساس پیش بینی‌ها، از میان حوزه‌های آبریز موجود در  چهار استان فارس ،بوشهر ،کهکلویه و بویر احمد و همدان، حوزه آبریز زهره- جراحی که سرچشمه‌های آن بطور عمده در استان کهگیلویه و بویراحمد و فارس قرار دارد، در پی این بارندگی‌ها دارای شرایط ویژه‌ای خواهد شد.

همچنین خاموشی ها بعد از گذر از شهرهایی همچون اهواز، آبادان، ماهشهر، هندیجان و بندر امام از امروز صبح به خرم آباد، نور آباد و بروجرد رسیده است .

ميثم جعفرزاده مديركل دفتر مديريت بحران و پدافند غير عامل وزارت نیرو در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران گفت: وضعیت خاموشی ها در حال کنترل است و در آخرین گزارش‌ها خاموشی در استان خوزستان و شهر اهواز حدود 3درصد ودر لرستان و بروجرد حدودا 10درصد به علت شرایط جوی ناپایدار عنوان شده است.
 
مديركل دفتر مديريت بحران و پدافند غيرعامل وزارت نیرو در ادامه افزود : از صبح امروز شهرهای الشتر ، نور آباد و خرم آباد با قطعی برق مواجه بودند که هم اکنون در حال رفع مشکلات هستند و برق 6 روستا از 9 روستای حاشیه لرستان نیز وصل شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مقصد بعدی بحران آب و برق کشور کجاست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..