تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجاوز به زنان و کودکان بی پناه در یک کمپ!

پس از ارائه گزارش‌هایی درباره تجاوز و تعرض به زنان و کودکان در کمپ پناهجویان دونکرک فرانسه، معترضان در انگلیس از دولت و وزارت کشور به علت نپذیرفتن پناه‌جویان شکایت می‌کنند.

به گزارش گروه وبگردی 20:30؛ نشریه آبزرور نوشت: پیش از اقامه دعوی علیه دولت بریتانیا به دلیل عدم پذیرش پناه‌جویان جنگل مرزی کاله، جزییاتی از طریق شاهدان جمع‌آوری شده است که بر اساس آن معلوم شده است زنان و کودکان پناه‌جویی که در کمپ دونکرک در شمال فرانسه به سر می‌برند مورد تجاوز جنسی قرار می‌گیرند.

آبزرور بر اساس این شواهد نوشت، قاچاقچیان انسان به ازای انتقال پناه‌جویان از کمپ به آن‌ها تجاوز می‌کنند. به برخی از این پناه‌جویان هم به ازای دریافت غذا و پتو یا اقلام ضروری، تجاوز می‌شود.

«بیندمنس» یک شرکت حقوقی انگلیسی شکایتی را که علیه وزارت کشور بریتانیا تدوین کرده است که از دولت به دلیل اقدام غیرمنصفانه و غیرمنطقی در پذیرش اقلیتی از پناه‌جویان کاله و به دلیل بی‌توجهی به کودکان پناه‌جوی کمپ دونکرک شکایت کند.

گروه حقوقی بیندمنس خطاب به وزیر کشور بریتانیا گفته است وی باید درباره موقعیت خود بازنگری کند. یک طومار اعتراضی هم با امضای 50 هزار نفر تهیه و پیش از کشاندن مساله به دادگاه روز شنبه (دیروز) به خانم ترزا می نخست وزیر بریتانیا داده شد.

منبع: العام

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجاوز به زنان و کودکان بی پناه در یک کمپ!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..