تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بختیاری‌زاده: غرور به پرسپولیس ضربه زد/ منتظر بودم جوان‌ها جنجال کنند اما بزرگترها پیش‌قدم شدند

پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است که غرور به بازیکنان تیم پرسپولیس در دربی ضربه زده است.

گروه ورزشی: سهراب بختیاری‌زاده درباره پیروزی 3 بر 2 استقلال در دربی پایتخت مقابل پرسپولیس، اظهار داشت: ابتدا باید به مجموعه استقلال بابت این پیروزی تبریک بگویم، چون بازیکنان این تیم در دربی فوق‌العاده ظاهر شدند.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم،  با مشکلاتی که برای استقلال در بحث جذب بازیکن پیش آمد و فشارهایی هم که از ابتدای فصل روی کادر فنی و بازیکنان این تیم بود،‌ برد در دربی خیلی شیرین شد. شاید ممنوعیت استقلال از جذب بازیکن در فصل نقل‌وانتقالات سبب خیر شد تا این تیم بیشتر به جوانانش اعتماد کند. برد استقلال در دربی خوشحالم کرد اما چیزی که بابت آن خوشحالم‌تر شدم، جوانانی بودند که در ترکیب استقلال به میدان رفتند. به این جوانان باید افتخار کرد.

وی افزود: استقلال به این پیروزی نیاز مبرمی داشت تا نشان بدهد که اتفاقات اول فصل را فراموش کرده است. پیش از دربی، خیلی‌ها می‌گفتند که پرسپولیس راحت برنده دربی می‌شود، اما این نتیجه نشان داد که دیدار استقلال - پرسپولیس، هیچ‌ قاعده‌ای ندارد. استقلال چند هفته‌ای است که خوب بازی می‌کند و کم‌کم به یک تیم واحد نزدیک می‌شود. امیدوارم شاگردان منصوریان این برد را خیلی زود فراموش کنند و بدانند که هفته‌های آینده، کار بسیار سخت‌تری در پیش دارند.

پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان اینکه به نظر می‌رسید بازیکنان تیم پرسپولیس مغرور شده‌اند و شاید همین موضوع یکی از دلایل باخت این تیم در دربی بود، گفت: مغرور شدن در فوتبال حرفه‌ای امروز دور از منطق است. اینکه بازیکنان تیمی که برانکو ایوانکوویچ هدایت آن را برعهده دارد، دچار غرور شده شدند، خیلی عجیب است. این غرور به پرسپولیس ضربه زد.

بختیاری‌زاده در مورد درگیری‌های به وجود آمده در دقایق پایانی بازی بین سید مهدی رحمتی و سید جلال حسینی، گفت: کاش این اتفاقات رخ نمی‌داد. ما بیشتر منتظر بازیکنان جوان بودیم تا این کارهای غیر حرفه‌ای را انجام بدهند، اما بزرگ‌ترها پیش قدم شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بختیاری‌زاده: غرور به پرسپولیس ضربه زد/ منتظر بودم جوان‌ها جنجال کنند اما بزرگترها پیش‌قدم شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..