تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادامه جلسات تفسیر قرآن شهیده ولی‌زاده در جامعه‌النور اهواز

گروه فعالیت‌های قرآنی: جلسات تفسیر قرآن شهیده خدیجه ولی‌زاده از شهدای حادثه تروریستی حله با حضور مربی جدید در جامعةالنور اهواز ویژه بانوان ادامه می‌یابد.

منصوره ملتجی، مدیر مؤسسه قرآنی جامعةالنور اهواز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، با اشاره به تعطیل شدن دوره تفسیر قرآن این مؤسسه به دلیل شهادت مربی این دوره قرآنی (شهید خدیجه ولی‌زاده) در حادثه تروریستی حله اعلام کرد: این دوره پس از مدتی با حضور مربی دیگری در این مؤسسه از سر گرفته شد و هم اکنون در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه جلسات تفسیر قرآن این مؤسسه به صورت ماهانه برگزار می‌شوند، افزود: اولین جلسه این دوره با حضور مربی جدید دی‌ماه برگزار شد و جلسه بهمن‌ماه نیز تا پایان ماه جاری برگزار خواهد شد.

ملتجی اظهار کرد: رویکرد این دوره تفسیر موضوعی قرآن کریم است. در این دوره مربی با استفاده از مصحف شریف قرآن و کتاب‌های تفسیر قرآن المیزان، نور، نمونه و احادیث و روایات به بیان تفسیر می‌پردازد.

مدیر مؤسسه قرآنی جامعةالنور اهواز گفت: عموم بانوان می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این دوره بهره گیری از قرآن در زندگی روزمره است، عنوان کرد: صوفی‌زاده مدرس حوزه به عنوان مربی این دوره با این مؤسسه همکاری می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادامه جلسات تفسیر قرآن شهیده ولی‌زاده در جامعه‌النور اهواز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..