تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود مدعی العموم به پرونده تنبیه دانش آموز در رودبار جنوب/ تشکیل پرونده ویژه قضایی برای معلم متخلف

سالاری از تشکیل پرونده ویژه قضایی برای معلمی که به تنبیه دانش آموز در یکی از مدارس منطقه رودبار جنوب اقدام کرده بود،خبرداد.

آفتاب‌‌نیوز : دادخدا سالاری دادستان عمومی و انقلاب کرمان در گفت‌وگو با میزان از تشکیل پرونده ویژه قضایی برای معلمی که به تنبیه دانش آموز در یکی از مدارس منطقه رودبار جنوب اقدام کرده بود، خبرداد.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی با هرگونه عوامل ناامنی در جامعه برخورد خواهد کرد،اظهار داشت:دادستانی به عنوان مدعی العموم به این پرونده ورود کرده و به طور ویژه و در اسرع وقت آن رامورد رسیدگی قرار می دهد.

این مقام قضائی استان کرمان تاکید کرد: دستگاه قضائی با کسانی که نظم ،امنیت وآرامش جامعه را مختل می نمایند برخورد قضائی خواهد کرد.

شایان ذکر است صبح روز شنبه 23 بهمن ماه، در یکی از مدارس دبستان پسرانه رودبار جنوب دانش آموزی به علت عدم انجام تکالیف خود مورد تنبیه معلم قرار گرفت که مداد در دست دانش آموز متاسفانه وارد زیر پوست سر دانش اموز شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود مدعی العموم به پرونده تنبیه دانش آموز در رودبار جنوب/ تشکیل پرونده ویژه قضایی برای معلم متخلف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..