تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیش بینی وزیر نفت کویت درباره افزایش بهای نفت

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، وزیر نفت کویت اعلام کرد با افزایش میزان پایبندی اعضای اوپک و کشورهای مستقل تولید کننده نفت به توافقنامه کاهش سطح تولید نفت، بهای نفت نیز افزایش خواهد یافت.

عصام المرزوق روز دوشنبه با تاکید بر اینکه بهای فعلی نفت در بازارهای جهانی مطلوب است، گفت :« پیش بینی می شود در صورت تعهد کامل اعضای اوپک و غیر عضو اوپک به توافقنامه جهانی کاهش تولید نفت که دسامبر گذشته در وین امضا شد ، بهای نفت باز هم افزایش یابد ».

به گزارش خبرگزاری رویترز از کویت، المرزوق میزان تعهد اعضای اوپک به توافقنامه کاهش سطح تولید نفت در ماه ژانویه را  92 درصد و اعضای غیر اوپک را 50 درصد اعلام کرد.

عصام المرزوق در حاشیه کنفرانس نفت در پایتخت کویت گفت میزان تعهد کشورهای مستقل تولید کننده نفت به توافقنامه کاهش تولید نفت مطابق با پایبندی این کشورها به تعهدات قبلی شان و کاهش تدریجی تولید انجام می گیرد.

 وزیر نفت کویت گفت :« همه تلاش خود را برای رسیدن به تعهد 100 درصدی در زمینه کاهش سطح تولید نفت به کار می گیریم ».




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیش بینی وزیر نفت کویت درباره افزایش بهای نفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..