تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تغییر برنامه ورود کولاکوویچ به تهران

برنامه های سرمربی تیم ملی والیبال ایران برای حضور در تهران با تغییراتی روبرو شد.
به گزارش کاپ، ایگور کولاکوویچ قرار بود این هفته برای امضای قرارداد خود با فدراسیون والیبال و رسمی شدن مسئولیت جدیدش به تهران بیاید که به دلیل انجام برخی امور اداری در کشورش، زمان آمدنش به تهران تغییر کرد.
بر این اساس این مربی اهل کشور مونته نگرو روز یکشنبه یکم اسفندماه به تهران می آید.
نظارت بر بازی های حساس مرحله نیمه نهایی پلی آف لیگ برتر والیبال و انتخاب بازیکنان برتر برای دعوت به اردوی تیم ملی والیبال از دیگر برنامه های سرمربی جدید تیم ملی در مدت حضور در ایران خواهد بود.
لیگ برتر والیبال مردان ایران 25 اسفندماه به پایان می رسد و نخستین اردوی تیم ملی والیبال ایران برای حضور در رویدادهای پیش رو بعد از تعطیلات نوروز سال 96 آغاز می شود.


همچنین بخوانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تغییر برنامه ورود کولاکوویچ به تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..