تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبلیغ گردشگری لیتوانی با عکس های جعلی

رئیس اداره #گردشگری #لیتوانی به دلیل استفاده از عکسهای جعلی در کمپین تبلیغاتی این کشور به عنوان یک جاذبه توریستی از سمت خود استعفا کرد.

به گزارش بی بی سی، اداره گردشگری لیتوانی اذعان کرد برخی از عکس هایی که در رسانه های اجتماعی برای تبلیغ جاذبه های گردشگری این کشور منتشر شده، مربوط به کشورهایی دیگر نظیر فنلاند و اسلواکی است!

رئیس اداره گردشگری با اعلام اینکه تصمیم گرفته از سمت خود کناره گیری کند، عنوان کرد این تصاویر از کشورهای خارجی که تحت عنوان "واقعیت زیباست" به عنوان کمپین تبلیغاتی صنعت گردشگری لیتوانی منتشر شده تنها برای انتقال احساس بوده است، ادعایی که در فضای مجازی مایه تمسخر کاربران شده است.

«سالیوس اسکورنلیس»، نخست وزیر لیتوانی نیز در واکنش به این اقدام اداره گردشگری به شوخی تصویری از ساختمان کمیسیون اروپا در بروکسل بلژیک به اشتراک گذاشت و نوشت: ما نیز کارمان را در ساختمان جدید دولت در لیتوانی آغاز کردیم. وی تنها چند ثانیه بعد نیز در پیامی جداگانه قول داد این اقدام فریبکارانه را پیگیری می کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبلیغ گردشگری لیتوانی با عکس های جعلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..