تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جوانان بحرینی در نهایت آمادگی برای مبارزه با آل خلیفه هستند

به گزارش خبرنگار گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سیدهاشم حیدری از مبارزان عراقی و یکی از رهبران جبهه مقاومت عراق که در مراسم ششمین سالگرد انقلاب 14 فوریه مردم بحرین در مجتمع امام خمینی (ره) قم شرکت کرده است گفت: ملت بحرین به طور مسالمت آمیز و با در دست گرفتن تصاویر علما با رژیم مبارزه می‌کند این مسئله باعث شده است که دولت پا را فراتر از حد گذاشته و به تمام شیوه های ممکن مردم را سرکوب کند و به بزرگترین چهره بحرین یعنی شیخ عیسی قاسم جسارت کرده است.

وی افزود: اما مردم با وجود سرکوب شدید استوارتر شده‌اند و جوانان بحرینی هم اکنون در نهایت آمادگی برای مبارزه با آل خلیفه هستند. بسیاری از گردان‌های عراقی که با آمریکا جنگیده اند و تجربه دارند آماده ایستادن و مبارزه در کنار ملت بحرین است.

حیدری افزود: بحرین می تواند همچون سوریه و عراق تبدیل به عرصه جهاد در کنار برادرانمان شود.

این مبارز عراقی تاکید کرد: در حالی که آل خلیفه از سعودی ها و سپر جزیره برای سرکوب مردم استفاده می کنند نباید بعید بدانند که با امر مرجعیت و علمای بحرین مبارزانی از خارج بحرین در کنار مردم این کشور قرار بگیرند.

حیدری تاکید کرد: آمریکا دیگر نمی تواند از هیچ رژیمی حمایت کند اسرائیل که زاییده امریکا است و از پشتیبانی نامحدود آن  بهره می برد و از ارتش و سلاح های قدرتمندی  برخوردار است در مسیر نابودی قرار گرفته چه رسد به کشورهای حاشیه خلیج فارس.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جوانان بحرینی در نهایت آمادگی برای مبارزه با آل خلیفه هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..