تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسل هشتم پردازنده های اینتل همچنان از فرآیند 14 نانومتری برخوردارند

نسل هشتم پردازنده های اینتل همچنان از فرآیند 14 نانومتری برخوردارند

آن روزها که تراشه های اینتل از روشی خاص در ارایه پیروی می کردند گذشته است. پیشتر اینتل هر نسل جدید را با یک پردازنده جدید و ساختار مهندسی جدید را با پردازنده بعدی معرفی می کرد. این کمپانی اخیراً اعلام کرده که نسل هشتم پردازنده های این کمپانی همچنان و در چهارمین نسل پیاپی از فرآیند 14 نانومتری برخوردار خواهند بود. اینتل نسل هشتم پردازنده های Core خود را در نیمه دوم سال جاری میلادی معرفی خواهد کرد. در ادامه با تک شات همراه باشید.


اینتل جزییات زیادی را در خصوص نسل هشتم پردازنده های Core خود منتشر نکرده است اما ادعا می کند که این پردازنده ها از 15% ارتقای عملکرد برخوردار خواهند بود؛ روندی که در زمان معرفی نسل هفتم پردازنده های Core در سال گذشته نیز شاهد بودیم.


گزارشی که توسط AnandTech منتشر شده اشاره دارد که تغییراتی که در این پردازنده جدید منظور شده احتمالا بیشتر بر پردازنده های کم ولتاژ سری Y و U متمرکز خواهد بود. این پردازنده ها عمدتاً در نوت بوک های خیلی کم ضخامت و سبک کاربرد دارند. اینتل در نیمه دوم سال 2016 همین روند را در خصوص پردازنده های نسل هفتم خود پیش گرفت.


پیشتر گفته شده بود که عرضه پردازنده های 10 نانومتری Skylake اینتل به تاخیر افتاده و با معرفی این پردازنده ها، تغییری سریع در به کارگیری فناوری تولید در پردازنده ها دیده نخواهد شد. اینتل اظهار می کند که کاربردهای فرآیند آینده بر اساس بخش مورد استفاده متفاوت خواهد بود و به احتمال بسیار زیاد سری Xeon که ویژه دیتاسنترها تولید می شود در اولویت برخوردار ی از فناوری 10 نانومتری قرار خواهد داشت.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسل هشتم پردازنده های اینتل همچنان از فرآیند 14 نانومتری برخوردارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..