تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نرخ حق الوکاله بانک ملی ایران در سال 96 اعلام شد

دوشنبه، 25 بهمن 1395 ساعت 12:102017-02-13اقتصادي

نرخ حق الوکاله به کارگیری سپرده های سرمایه گذاری بانک ملی ایران در سال 96 اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک ملی ایران"، بر این اساس نرخ حق الوکاله دریافتی بانک ملی ایران از سپرده گذاران در سال آینده، معادل سه درصد تعیین شده است.

حق الوکاله مذکور شامل هزینه های به کارگیری سپرده های سرمایه گذاری مدت دار مشتریان در امور اعطای تسهیلات و سرمایه گذاری های اقتصادی بانک است.

بر اساس این گزارش، اجرای این موضوع با توجه به اصول قانون بانکداری بدون ربا و رابطه حاکم بین وکیل و موکل در این قانون صورت می گیرد.

انتهای پیام
کلید واژه ها: بانک ملی ایران - سرمایه گذاری - بانک ملی - بانک - ایران - سرمایه - سپرده - قانون - گزارش - تسهیلات - اقتصادی - سرویس - رابطه - بازار - هزینه - صورت - درصد - وکیل




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نرخ حق الوکاله بانک ملی ایران در سال 96 اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..