تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تهیه نقشه هادی روستایی برای همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار اسفراین

ساعت: 12:03 منتشر شده در مورخ: 1395/11/25 شناسه خبر: 1037602

در بخش مرکزی ۳۳ روستا و در بام و صفی‌آباد ۱۰ روستا طرح هادی به اتمام رسیده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وبه نقل از سپهرآیین، با هدف لزوم اجرای طرح هادی برای همه روستاهای بالای 20 خانوار، تمام روستاهای با جمعیت بالای 20 خانوار اسفراین نقشه طرح هادی تهیه‌ شده است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اسفراین با اعلام این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما گفت: شهرستان اسفراین 138 روستای بالای 20 خانوار که برای همه روستاهای بالای 20 خانوار در دو بخش مرکزی و بام و صفی‌آباد نقشه طرح هادی تهیه شده است.

«رمضانعلی ترکمانی» با اشاره به اجرای طرح هادی در 43 روستای شهرستان، افزود:  96 روستای بالای 20 خانوار در بخش مرکزی و 42 روستای بالای 20 خانوار در بخش بام و صفی‌آباد قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح هادی در 4 روستای بخش مرکزی و 2 روستا در بخش بام و صفی آباد در دستورکار قرار دارد، خاطر نشان کرد: در بخش مرکزی 33 روستا و در  بام و صفی‌آباد 10 روستا طرح هادی به اتمام رسیده  است

انتهای پیام/ص




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تهیه نقشه هادی روستایی برای همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار اسفراین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..