تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تأثیر ریزگردها در سلامت شهروندان خوزستانی قابل توجه است/ اختلال در خدمات درمانی به علت قطعی برق و آب

تأثیر ریزگردها در سلامت شهروندان خوزستانی قابل توجه است/ اختلال در خدمات درمانی به علت قطعی برق و آببه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ایرج حریرچی سخنگوی وزارت بهداشت در نشست خبری با اشاره به اینکه تأثیر ریزگردها در دراز مدت برای شهروندان خوزستانی قابل توجه است، گفت: اگر قطعی برق و تلفن تکرار شود ممکن است اختلالاتی در ارائه خدمات درمانی و اورژانسی رخ دهد که وزارت نیرو و استانداری خوزستان باید اقدامات لازم را انجام دهد.

ایرج حریرچی اظهارداشت: نظام واحد مطلوبی برای ارائه خدمات بهداشتی تعریف کرده‌ایم که بر اساس آن هر ایرانی باید یک مراقب سلامت و یک پزشک خانواده داشته باشد و اینکه نسبت آن چقدر باشد بستگی به منابع دارد که در برخخدمات اوئری کشورها برای هر 2 تا 3 هزار نفر یک پزشک خانواده و مراقب سلامت در نظر گرفته می شود.

وی افزود: اینکه برای هر ایرانی یک مراقب سلامت و یک پزشک خانواده داشته باشیم فرآیند زمانبر و طولانی است که در این زمینه داشته هایمان را به باد نمی دهیم.

سخنگوی وزارت بهداشت در مورد وضعیت اهواز گفت: تأثیر ریزگردها در دراز مدت قابل توجه است. البته قطعی برق و آب در روزهای گذشته ابتدا مشکلاتی ایجاد کرد که در اسرع وقت مشکل در خدمات اورژانسی را برطرف کردیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تأثیر ریزگردها در سلامت شهروندان خوزستانی قابل توجه است/ اختلال در خدمات درمانی به علت قطعی برق و آب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..