تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارش برف و کولاک شدید جاده تکاب به ایرانخواه را بست/بسته شدن 9راه روستایی

حبیب الله شیوخی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، افزود : تردد در محور ایرانخواه به علت تداوم بارش برف و کولاک شدید امکانپذیر نیست و رانندگان از تردد در این مسیر تا مساعد شدن شرایط جوی خودداری کنند.
وی همچنین اظهار کرد: براثر بارش برف، تردد در جاده های بین شهری تکاب از جمله مسیرهای تکاب- شاهیندژ و تکاب- بیجار و تکاب- دندی فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است.
وی با اشاره به اینکه شهروندان از مسافرت های غیر ضروری در جاده های تکاب خودداری کنند، ادامه داد: بارش برف و کولاک شدید راه دسترسی 9 روستای تکاب در بخش های تخت سلیمان و مرکزی را نیز مسدود کرده است.
شیوخی گفت: هم اکنون 520 خانوار ساکن در این روستاها در محاصره برف قرار دارند.
وی افزود: راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تکاب در حال بازگشایی جاده های بین شهری و محورهای روستایی تکاب هستند و عملیات برف روبی و نمک پاشی در محورها زیر بارش برف بطور مداوم انجام می شود.
وی اضافه کرد: شهروندان پیش از تردد در محورهای مواصلاتی تکاب از وضع جاده ها مطلع شده و رانندگان وسایل نقلیه نیز زنجیر چرخ و لوازم ایمنی به همراه داشته باشند.
بارش برف از بامداد امروز در تکاب آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
شهرستان تکاب با 78 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirna_newsmahabad@دریافت کنید.
7514/3093**خبرنگار: امیر خالق نژاد **انتشار دهنده: پیمان پاکزاد

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارش برف و کولاک شدید جاده تکاب به ایرانخواه را بست/بسته شدن 9راه روستایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..