تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۴۰ مددجوی کمیته امداد عسلویه به مشهد مقدس اعزام شدند

۱۴۰ مددجوی کمیته امداد عسلویه به مشهد مقدس اعزام شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید علی حسینی گفت: مبلغ هزینه شده برای ۱۴۰ مددجوی تحت پوشش به مشهد مقدس در این ایام ۷۰۰ میلیون ریال است و این سفر نیز از طریق هوایی خواهد شد. برنامه‌های فرهنگی این نهاد با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت، تقویت و تعمیق باورهای دینی و اعتقادی مددجویان و همچنین فراگیری مهارت‌های زندگی، برای مددجویان تحت پوشش برگزار شده است.

حسینی از اعزام ۴۰ مددجوی تحت پوشش این نهاد در عسلویه به کربلای معلا در سال جاری خبر داد و اظهار داشت: نیازهای فرهنگی افراد تحت پوشش کمیته امداد بیش از هر نیاز دیگری ضروری است و باید این پیام های فرهنگی به همه خانوادههای تحت پوشش کمیته امداد انتقال پیدا کند.

مدیر کمیته امداد شهرستان عسلویه،گفت:در حال حاضر ۹۸۰ خانوار، ۲ هزار و ۳۳۵ مددجو، ۳۳۰ دانش آموز، ۷۰ دانشجو، ۲۰۰ یتیم، ۲۵۰ کودک بد سرپرست و ۱۰۰ بیمار صعب‌العلاج از خدمات کمیته امداد امام (ره) شهرستان عسلویه بهره هستند.

انتهای پیام /پ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۴۰ مددجوی کمیته امداد عسلویه به مشهد مقدس اعزام شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..