تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پخش سرود «نازی»‌ها در آمریکا

کد خبر: ۴۷۹۴۲۲

۴۲۶  بازدید

یک گاف بزرگ، آمریکایی‌ها را مجبور به عذرخواهی از کشور آلمان کرد.

خبرگزاری تسنیم: در جریان مسابقات تنیس بانوان «فِد کاپ» به میزبانی ایالات متحده در هاوایی، مسئولان برگزاری مسابقات در یکی از این دیدارها به اشتباه به جای پخش سرود ملی آلمان، سرود مربوط به دوره آلمان نازی را پخش کردند که با جمله «آلمانی، آلمانی بالاتر از هر کسی» شروع می‌شود. این اقدام مسئولان برگزاری مسابقات باعث ناراحتی و عصبانیت اعضای تیم ملی آلمان و تماشاگران حاضر در محل برگزای مسابقه شد.

اتحادیه تنیس ایالات متحده آمریکا هم با انتشار پیامی در حساب کاربری رسمی «توییتر» خود به طور رسمی از تیم تنیس آلمان بابت اشتباه سهوی به وجود آمده در پخش سرود ملی این کشور عذرخواهی و اعلام کرد چنین اشتباهی دیگر تکرار نخواهد شد.

این اتفاق پیش از شروع جدال آندره‌آ پتکوویچ آلمانی و آلیسون ریسکی از آمریکا افتاد. این بازی در نهایت با برتری 2 بر صفر ریسکی و با نتایج 7 بر 6 و 6 بر 2 خاتمه یافت.

پتکوویچ درباره این موضوع گفت: پخش سرود نازی‌‌ها، هتاکی، بی‌حرمتی و کاری پست بود. این بدترین اتفاقی بود که من شخصاً در مسابقات «فِد کاپ» تجربه کردم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پخش سرود «نازی»‌ها در آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..