تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات طرح های ارائه شده به جشنواره خوارزمی

معرفی ۱۳ طرح داخلی و ۶ طرح خارجی به جشنواره خوارزمیبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرج‌اله مهنازاده دبیر سی‌امین جشنواره خوارزمی در مراسمی که صبح امروز در دهکده المپیک برگزار شد، اظهار داشت: این جشنواره بین المللی برای شناسایی دانشمندان برتر و نوآوران در سطح بین المللی است.

وی ادامه داد: این جشنواره با سابقه‌ترین رقابت علمی است که پس از انقلاب اسلامی با هدف شناسایی و معرفی برترین‌های عرصه علم و صنعت بنیان گذاشته شده است.

دبیر این جشنواره افزود: این جشنواره در سه دهه حدود ۱۰۰۰ طرح در جامعه علمی معرفی نمود که در این بین بیش از ۲۰۰ پژوهشگر را در جمع خود پذیرا بوده است.

مهنازاده گفت: طرح‌های ارائه شده به صورت الکترونیک به ۱۸ گروه تخصصی ارسال گردید که کارشناسان و عضو هیات علمی طرح‌ها را مورد ارزیابی قرار دادند و طرح‌های برتر به جشنواره خوارزمی راه یافتند.

وی بیان کرد: در این بین ۳۷ طرح به هیت داوران ارائه شد که ۱۳طرح داخلی و ۶ طرح از بخش خارجی معرفی گردید.

دبیر جشنواره یادآورشد: این جشنواره با نگاه ملی برای شناسایی و معرفی بهترین و موثرترین پژوهش‌های بنیادی کاربردی و هرساله صدها طرح داخلی را به میدان رقابت آورده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات طرح های ارائه شده به جشنواره خوارزمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..