تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور صداپیشه «آلن دلون» در «سلام بمبئی»

 
دوبلور «آل پاچینو» اظهار داشت: فیلم سینمایی «سلام بمبئی» با محوریت ملودی درام عاشقانه‌ای بوده که روایتگر آشنایی یک دختر هندی و یک پسر ایرانی است که هر دو دانشجوی رشته پزشکی هستند و اتفاقات غیرمنتظره‌ای برای هر دو آنها رقم می‌خورد.
 
مدیر دوبلاژ «پینوکیو» در پاسخ به اینکه دلیل دوبله فیلم سینمایی «سلام بمبئی» چه بود، اظهار داشت: بخشی از فیلم سینمایی «سلام بمبئی» با زیرنویس انگلیسی همراه بود. این امر منجر به اختلال در تمرکز بیننده می‌شود. بنا بر این با پیشنهاد تهیه کننده، فیلم دوبله شد.
 
دوبلور «داستین هافمن» تصریح کرد: فیلم سینمایی «سلام بمبئی» برای من جذاب بوده و تمامی گروه سعی کردیم تا ضبط فیلم را به بهترین نحو انجام دهیم. امیدوارم مردم هم از دوبله این فیلم راضی باشند.
 
خسروشاهی در پایان خاطرنشان کرد: اگر دوبله کار خوب و نقش مناسب به من پیشنهاد شد و خواهم پذیرفت.
 
گفتنی است؛ چنگیز جلیلوند (محمدرضا گلزار)، خسرو خسرو‌شاهی (بنیامین بهادری)، مریم شیرزاد (دیا میرزا)٬ حسین عرفانی٬ سعید مظفری٬ نصراله مدقالچی٬ امیر حکیمی٬ رضا آفتابی٬ ثریا قاسمی (مادر محمدرضا گلزار)٬ سیما رستگاران٬ آذر خلیل‌تاش٬ نازنین یاری و مریم بنایی از جمله صداپیشگان این فیلم سینمایی هستند.
 
سسانتهای پیام/
 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور صداپیشه «آلن دلون» در «سلام بمبئی»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..