تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سایت آمازون تحت‌فشار ترامپ روابط خود با ایران را قطع می‌کند

سایت آمازون تحت‌فشار ترامپ روابط خود با ایران را قطع می‌کند

فناوری اطلاعات > اینترنت - آمازون می‌گوید ممکن است تحت قانون موسوم به Iran Threat Reduction and Syria Human Rights Act به دلیل مراوده با ایران جریمه شود و به همین دلیل رابطه تجاری با اکانت های ایرانی را قطع می کند.

به گزارش خبرآنلاین، تحت این قانون آمازون به دلیل مراوده تجاری با اکانت های ایرانی بین 2012 تا 2016 جریمه می‌شود و به همین دلیل ضمن اعتراض رسمی می‌گوید تحت‌فشار مدیریت جدید کاخ سفید تجارت با ایران را قطع می‌کند.

آمازون در این مدت سعی کرده تجارت خود با اکانت های ایرانی بیرون از ایران و به مقصد مبادی ورود رسمی کالا در ایران را توسعه دهد و به ایرانیان پوشاک، لوازم الکترونیکی و مصرفی، نرم‌افزار و کتاب فروخته است.

گفتنی است اوباما در سال 2012 تحت قانون موسوم به ITRA هر نوع تجارت با ایران را غیرقانونی اعلام کرد و سپس در سال 2015 بخشی از آن را برداشت.

وزارت خزانه‌داری آمریکا در گزارشی جدید از تخلف آمازون پرده برداشته است و حالا آمازون می‌گوید اقلام تا 2400 دلار را برای اکانت هایی خارج از ایران (سفارت خانه‌های ایران در ژاپن، آلمان، فرانسه، اسپانیا، استرالیا، چین) که رابطه مستقیم با دولت ایران داشته‌اند ارسال کرده و حالا تحت‌فشار مقامات جدید کاخ سفید می‌خواهد رابطه خود با اکانت های مذکور را قطع کند.

 

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سایت آمازون تحت‌فشار ترامپ روابط خود با ایران را قطع می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..