تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نام کیهان کلهر در شب جوایز گرمی/ جوایز گرمی برای خواننده‌ای که زنده نیست

نام کیهان کلهر در شب جوایز گرمی/ جوایز گرمی برای خواننده‌ای که زنده نیست

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کیهان کلهر کمانچه‌نواز نامی ایران یکی از اعضای گروه موسیقی جاده ابریشم است که در همکاری با یویو ما آلبوم «Sing Me Home» را خلق کرده‌‌اند. این آلبوم موسیقی در پنجاه‌ونهمین دوره جوایز گرمی، جایزه بهترین آلبوم موسیقی جهانی را از آن خود کرد.

یویو ما پیش از این ۱۷ بار برنده جایزه گرمی شده است اما این نخستین بار است که جایزه بهترین آلبوم موسیقی جهانی را دریافت می‌کند.

این دوره از جوایز گرمی محل درخشش ادل خواننده سرشناس بریتانیایی بود که در تمام پنج رشته‌ای که نامزد شده بود از جمله بهترین آلبوم موسیقی سال برنده جایزه شد. او این جایزه را برای آلبوم «۲۵» دریافت کرد. این خواننده سال گذشته آلبوم موسیقی پرفروش «۲۵» را به بازار موسیقی عرضه کرد که علاوه بر جایزه بهترین آلبوم سال جایزه بهترین آلبوم پاپ را نیز از آن خود کرد.

البته ادل هنگام دریافت جایزه بهترین آلبوم سال اعلام کرد که بیانسه لایق دریافت این جایزه است. ترانه مشهور ادل با نام «Hello» نیز به عنوان برنده دو جایزه بهترین ترانه سال و بهترین رکورد سال جوایز گرمی برگزیده شد.

یکی از نکات جالب مراسم گرمی جوایزی بود که به دیوید بویی اهدا شد. بویی که اوایل سال گذشته چشم از جهان فروبست برای آلبوم «Blackstar» این جوایز از جمله بهترین آلبوم آلترناتیو، بهترین ترانه راک و بهترین اجرای راک را دریافت کرد.

در این دوره از جوایز گرمی جایزه هنرمند نوظهور و بهترین آلبوم موسیقی رپ به چنسلر جاناتان بنت معروف به «چنس رپر» اهدا شد.

57241




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نام کیهان کلهر در شب جوایز گرمی/ جوایز گرمی برای خواننده‌ای که زنده نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..