تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهلت اجرای بخشودگی جرایم بانک‌ها تمدید شد

به گزارش افکارنیوز،

رحیم زارع درباره ابلاغ بخشودگی سود و جرایم وام‌های تا ۱۰۰ میلیون تومان افزود: باید برای رفع مشکلات اقتصادی مردم اقدامات عملی انجام داد که در این راستا رفع مشکلات بانکی باید در دستور کار قرار گیرد.

 نایب رییس کمیسیون تلفیق بودجه ۹۶ مجلس در توضیح بیشتر به خبرگزاری خانه ملت گفت: در سال‌های گذشته که کشاورزان با مشکل خشکسالی روبرو شدند، ناخواسته نتوانستند اقساط وام‌های خود را تسویه کنند.

وی افزود: همچنین بسیاری از مردم و فعالان اقتصادی به دلیل مشکلات و رکود اقتصادی نتوانستند اقساط وام‌های خُرد را تسویه کنند و با جرایم تاخیر دیرکرد و سود سنگین روبرو شدند.

زارع بیان کرد: یکی از مصوبات مجلس شورای اسلامی در راستای اقدامات عملی برای رفع مشکلات اقتصادی مردم موضوع مصوبه بخشودگی سود و جرایم دیرکرد وام‌های تا ۱۰۰ میلیون تومان بود که نمایندگان پیگیری‌های خود را انجام داده اند و اخیرا شنیده‌ام بخشنامه انجام این مهم به بانک‌ها ابلاغ شده است.

وی با تشکر از هیات وزیران برای توجه به اجرای مصوبه بخشودگی جرایم دیرکرد و سود وام های بانکی تا ۱۰۰میلیون تومان تصریح کرد: در اجرای مصوبه مذکور باید اولویت با بخشش جرایم و سود وام های مربوط به بخش کشاورزی و دامپروری باشد.

زارع افزود: با توجه به تاخیر در ابلاغ مصوبه مربوط به بخشودگی سود و جرایم دیرکرد وام های تا ۱۰۰میلیون تومان،کمیسیون تلفیق بودجه مجلس تصمیم گرفت زمان اجرای تبصره ۳۵ و ۳۶ اصلاح قانون بودجه سال ۹۵ تا پایان سال آینده تمدید شود.

نایب رییس کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۶ مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از مردم درخواست می شود در تسویه بدهی بانکی خود براساس مصوبه مذکور تعجیل کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهلت اجرای بخشودگی جرایم بانک‌ها تمدید شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..