تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احسان علیخانی ویژه‌برنامه تحویل سال ۹۶ را اجرا می‌کند! + عکس

تاریخ نشر : دوشنبه 25 بهمن 1395 مشاهده : 151 سایر اخبار اخبارگوناگون RSS

احسان علیخانی امسال هم قرار است با «سه ستاره» به شبکه سه بیاید و بعد از آن ویژه‌برنامه تحویل سال شبکه سه را نیز اجرا کند.

احسان علیخانی ویژه‌برنامه تحویل سال ۹۶ را اجرا می‌کند

احسان علیخانی امسال هم قرار است با «سه ستاره» به شبکه سه بیاید و بعد از آن ویژه‌برنامه تحویل سال شبکه سه را نیز اجرا کند.

 احسان علیخانی ویژه‌برنامه تحویل سال ۹۶ را اجرا می‌کند <p>

ناصر کریمان مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما درباره برنامه های نوروز ۹۶ در این گروه بیان کرد: ما چند برنامه برای نوروز ۹۶ در نظر گرفته ایم که هنوز به قطعیت نرسیده است.

وی ادامه داد: ما پیشنهادهای خود را به مدیریت شبکه سه و معاونت سیما ارایه کرده ایم که شامل دو مسابقه، برنامه ترکیبی و مستند هستند.

مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما درباره برنامه «سه ستاره» که هر سال قبل از تحویل سال با اجرای احسان علیخانی آغاز می شود، توضیح داد: اگر موفق شویم امسال هم بعد از نیمه اسفند برنامه «سه ستاره» را با اجرای احسان علیخانی خواهیم داشت و ویژه‌برنامه تحویل سال را هم وی اجرا می کند.

مهر

اخبار مرتبط:

احسان عليخاني از خانواده اش مي گويد + عکسهای متفاوت مجری مشهور ماه عسل

درآمد روزانه احسان علیخانی از برنامه ماه عسل

خواستگاری احسان علیخانی در آنتن زنده در برنامه ماه عسل

راز مجرد ماندن احسان علیخانی از زبان خودش !

احسان علیخانی بیرون از ماه عسل چگونه فردی است؟!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احسان علیخانی ویژه‌برنامه تحویل سال ۹۶ را اجرا می‌کند! + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..