تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزارش «اسپوتنیک» از روستایی در شمال ایران

کد خبر: ۴۷۹۴۱۶

۶۵  بازدید

روستای شاه‌کوه از توابع بخش مرکز شهرستان گرگان در استان گلستان می باشد، روستای شاهکوه نام خود را از ارتفاعات اطراف گرفته‌است و قدمتی دیرینه دارد.

اسپوتنیک: روستای شاه‌کوه از توابع بخش مرکز شهرستان گرگان در استان گلستان می باشد، روستای شاهکوه نام خود را از ارتفاعات اطراف گرفته‌است و قدمتی دیرینه دارد. رابینو، در سفرنامه خود از کاروانسرای قزلق و رباط سفید در فاصله چند کیلومتری آن یاد کرده‌است.

با توجه به زمستان سرد و بارش برف سنگین در روستا، در فصل زمستان نیمی از جمعیت روستا، به شهرهای گرگان و اطراف کوچ قشلاقی می‌کنند. درآمد اکثر مردم روستای شاهکوه از فعالیت‌های زراعی، باغداری و دامداری تأمین می‌شود. زمین‌های زراعی به صورت دیم و آبی کشت می‌شود روستای کوهستانی شاهکوه با بافت مسکونی متراکم در شیب ملایمی استقرار یافته‌است. سقف خانه‌ها، مسطح با پوششی از کاهگل و چوب است که اکثراً در یک طبقه و ندرتاً دو طبقه ساخته شده‌اند.

گزارش «اسپوتنیک» از روستای شمال ایران  گزارش «اسپوتنیک» از روستای شمال ایران  گزارش «اسپوتنیک» از روستای شمال ایران  گزارش «اسپوتنیک» از روستای شمال ایران  گزارش «اسپوتنیک» از روستای شمال ایران  گزارش «اسپوتنیک» از روستای شمال ایران  گزارش «اسپوتنیک» از روستای شمال ایران  گزارش «اسپوتنیک» از روستای شمال ایران  گزارش «اسپوتنیک» از روستای شمال ایران  گزارش «اسپوتنیک» از روستای شمال ایران  گزارش «اسپوتنیک» از روستای شمال ایران  گزارش «اسپوتنیک» از روستای شمال ایران  گزارش «اسپوتنیک» از روستای شمال ایران  گزارش «اسپوتنیک» از روستای شمال ایران 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزارش «اسپوتنیک» از روستایی در شمال ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..