تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس عجیب/ حضور داور دربی در درگیری فیزیکی بازیکنان

برای داور بین‌المللی که ریز به ریز قوانین را مدعی است رعایت می‌کند، چنین اشتباهاتی عجیب است.

به گزارش گروه وبگردی 20:30؛ علیرضا فغانی دربی خوبی را سپری نکرد. از خطاهای بی‌مورد در وسط زمین و سوت‌های بی‌دلیل تا خطاهایی که اعلام نمی‌شد.

شاهکار اشتباه داوری در این دربی هم گل دوم پرسپولیس بود. صحنه‌ای که در تصاویر بعد از بازی به وضوح مشخص شد که سیدجلال حسینی روی لئوناردو پادوانی خطا کرده است.

اما فارغ از همه این اشتباهات، فغانی یک فریم ویژه هم داشت. فغانی در صحنه درگیری سید مهدی رحمتی و سیدجلال، در ماجرا دخالت کرد و دست مدافع پرسپولیس را محکم کشید.

برای داور بین المللی که ریز به ریز قوانین را مدعی است رعایت می‌کند، چنین اشتباهاتی عجیب است. در قوانین داوری است که بهتر است در درگیری شرکت نکنند. ولی اگر هم وارد ماجرا شدند حق ندارد تا این حد نقش‌شان پررنگ باشد.

سید جلال حسینی و علیرضا فغانی

منبع: آی اسپورت

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس عجیب/ حضور داور دربی در درگیری فیزیکی بازیکنان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..