تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موگرینی: ما سخت تر از آمریکا ایران را تحریم می کنیم

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، اندیشکده شورای آتلانتیک در گزارشی به صحبت های اخیر مسئول سیاست های خارجه اتحادیه اروپا پرداخت و نوشت: ما و کشورهای امضا کننده توافق هسته ای باید به توافق برجام پای بند باشیم.

وی در صحبت های خود به لزوم پای بندی مقامات کشورها به توافق برجام اشاره کرد و نوشت: این توافق موجب کند شدن برنامه هسته ای ایران شده است و من باید به دولت ترامپ که بدنبال این است که از ساخت بمب اتمی ایران جلوگیری کند بگویم که توافق برجام صد در صد رعایت شده است.

این اندیشکده در ادامه نوشت: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در ادامه افزود: تحریم‌های غیرهسته‌ای اتحادیه اروپا علیه ایران پابرجاست، حتی در برخی موارد تحریم های ما شدیدتر از تحریم‌های آمریکاست. حفظ برجام و تعهد واشنگتن به اجرای کامل آن برای من اولویت دارد؛ این توافقنامه به جامعه بین الملل تعلق دارد.

ما و آمریکا نسبت به اقداماتی که به برنامه هسته‌ای ایران ارتباط ندارند مانند آزمایش‌های موشکی نگرانیم؛ ولی اروپا احساس می‌کند که در تماس با ایران منافع و مسئولیت دارد.

501




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موگرینی: ما سخت تر از آمریکا ایران را تحریم می کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..