تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین وضعیت جوی و تعطیلی مدارس در خوزستان

آخرین وضعیت جوی ، تعطیلی مدارس ، قطعی آب و برق در خوزستان از سوی مدیریت بحران استان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان، در اطلاعیه ای  اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان در اطلاعیه ای آخرین وضعیت جوی و تعطیلی مدارس در خوزستاناعلام کرده است: با توجه هشدار  وقوع سیل و گرفتگی معابر عمومی در خوزستان هشدار نسبت به وقوع سیل و گرفتگی معابر عمومی در خوزستانبه اخطار اداره کل هواشناسی خوزستان در خصوص ورود سامانه باران زا به استان وقوع بارندگی همراه با رعد و برق و احتمال ریزش تگرگ در استان به ویژه در نقاط شمالی، شرقی و شمال شرقی خبر داد.

تداوم این سامانه بارشی که از دیروز وارد استان شده با شدت و ضعف تا اواسط وقت امروز ادامه خواهد داشت و با توجه به حجم بارندگی زیاد در مناطق شمالی و شرقی انتظار آبگرفتگی و طغیان رودخانه ها در این  مناطق  وجود دارد.

همچنین به علت وزش بادهای قابل ملاحظه خلیج فارس طی امروز دوشنبه هفته مواج خواهد بود.

اعضای شورای مدیریت بحران خوزستان نسبت به اتخاذ کلیه تمهیدات لازم، برقراری کشیک شبانه روزی در ادارات و ابلاغ آماده باش در مراکز درمانی و امدادی انجام شود.

همچنین در این اطلاعیه به بیماران تنفسی ، کودکان و سالمندان صیادان و مسافران و کشاورزان و دامداران نیز نسبت به وقوع سیل و صاعقه نسبت به رعایت نکات ایمنی هشدار داده شد.

در این اطلاعیه نسبت به حفظ و ترمیم و بهسازی سیل بندها و رفع موانع در بستر فعال و سیلابی رودخانه ها به منظور کاهش آثار حوادث احتمالی اقدام شود.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان این 6 شهر را شامل  امیدیه، هندیجان ، بهبهان  ، اندیمشک ،  باغملک و روستاهای شاوور شوش  اعلام کرد و گفت : استاندار خوزستان بعلت  مشکل قطعی آب و برق اعلام تعطیلی مدارس و اداره ها را  به فرمانداران تفویض اختیار کرده است.

 

در حال حاضر به علت شرایط نامساعد جوی برق  بخشی از مناطق شرق کلانشهر اهواز قطع می باشد.

علیرضا شکرخدایی مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق اهواز گفت: خطوط فوق توزیع برق در اهواز مشکلی ندارد و قطعی برق در اهواز به طور جزئی و به علت بریدگی سیمهای برق یا ناشی از تاثیر گرد و غبار اخیر است.

پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک نیز اعلام کرده است بارندگی شدید و رعد و برق موجب قطع آب و اختلال در شبکه های مخابراتی و برق شهرستان اندیمشک شده است .

به گفته بخشدار سردشت دزفول بارندگی دیشب جاده ارتباطی تعدادی از روستاهای بخش سردشت دزفول را قطع کرده است .

مسعود سخایی افزود:همچنین جاده منطقه روستاهای علی عرب بخش سردشت دچار آبگرفتگی شده و مسیر مسدود می باشد .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین وضعیت جوی و تعطیلی مدارس در خوزستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..