تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیوع بیماری واگیردار نادر در انگلیس

 به گزارش دیلی استار، مسئولان بهداشتی انگلیس در پی شیوع بیماری نادر ویروسی و واگیردار در این کشور، درخواست برگزاری نشست اضطراری کردند. این ویروس که باعث اسهال و استفراغ شدید در میان دانش‌آموزان انگلیسی شده، بیمارستان‌های این کشور را فلج کرده است. والدین انگلیسی به‌شدت نگران سلامت فرزندانشان هستند. 

دست‌کم یکصد نفر-از جمله ۹۳ دانش‌آموز و والدین آن‌ها- به این ویروس وحشتناک مبتلا شده‌اند. «جیمز لوگان»، پسربچه یک‌ساله انگلیسی، پس از ابتلا به این بیماری، به‌مدت ۴۰ دقیقه بیهوش شد. پزشکان جیمز وضعیت جسمانی وی را پس از ۳ روز، رضایت‌بخش اعلام کردند.   

به نظر می‌آید این ویروس خطرناک «دیسانتری» و یا «شیگلوز» باشد. هر دو نوعِ این ویروس‌ها بدلیل رعایت نکردن نکات بهداشتی شیوع پیدا می‌کنند. ابتلا به این ویروس‌ها از طریق لمس دستگیره‌ در، سرویس‌های بهداشتی و کلیه سطوح آلوده صورت می‌گیرد.   

دیسانتری یعنی اسهال همراه با خون مشهود در مدفوع. شایع‌ترین عامل بیماری‌زا به خصوص در همه‌گیری‌های اسهال خونی باکتری شیگلا است. از سوی دیگر، شیگلوز یا اسهال خونی باسیلی نیز  از بیماری‌های باکتریایی روده است. شیگلوز نوعی کولیت التهابی عفونی می‌باشد که به‌وسیله‌ی یکی از انواع  شیگلا ایجاد می‌گردد. 

باشگاه خبرنگاران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیوع بیماری واگیردار نادر در انگلیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..