تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بزرگترین تهدید برای اسرائیل؛ ایران و ایران و ایران است

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، ایران را بزرگترین تهدید خواند و در ادامه تصریح کرد نخست‌وزیر این رژیم در سفر به آمریکا درباره این کشور صحبت خواهد کرد.

«آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با کانال ۲ این رژیم ، اعلام کرد تل‌آویو در زمان فعلی قصد آغاز هیچ جنگی در جنوب (نوار غزه) یا شمال (لبنان/جنگ با حزب‌الله) را ندارد و در ادامه بزرگترین تهدید را از جانب ایران دانست.

لیبرمن در این گفت‌وگو به سفر نزدیک «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به آمریکا پرداخت و نتانیاهو در این سفر درباره موضوع سنگینی که سالهاست با اسرائیل همراه است یعنی ایران، با آمریکا صحبت خواهد کرد.

وی افزود: اگر من بخواهم درباره بزرگترین خطر و تهدید علیه اسرائیل صحبت کنم خواهم گفت «ایران، ایران و ایران». ایران با سلاح هسته‌ای –به ادعای وی-‌ و موشک‌های بالستیک، ایرانی که حزب‌الله را سالیانه میلیاردها دلار پشتیبانی مالی می‌کند؛ به او انواع سلاح‌ها و نیز مستشاران نظامی می‌دهد، ایرانی که جهاد اسلامی و حماس را حمایت مالی می‌کند؛ قبل از هر چیز باید بر این موضوع تمرکز کرد زیرا این تهدید و چالش بزرگ است.

پس از ایران، چالش‌های بزرگ دیگری نیز چون «آینده سوریه» وجود دارد؛ حل و فصل موضوع سوریه به چه شکل خواهد بود؛ نمی‌توان در این باره و درباره منافع اسرائیل در آنجا صحبت نکرد.

لیبرمن سپس اعلام کرد اسرائیل قصد انجام هیچ ماجراجویی یا اقدام نظامی علیه نوار غزه یا لبنان را ندارد و در ادامه گفت: از بسیاری این را شنیده‌ام اما ما (در زمان فعلی) هیچ قصدی برای اقدام نظامی در جنوب یا شمال را نداریم.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره مذاکرات سازش با فلسطینی‌ها نیز بار دیگر خواست این رژیم را تکرار کرد و گفت او خواستار «دولتی یهودی» است، باید به راه‌حل تبادل اراضی روی آورده شود و همه فلسطینی‌های ساکن اراضی اشغالی ۱۹۶۷ باید به سرزمین‌های تحت حاکمیت تشکیلات خودگردان فلسطین منتقل شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بزرگترین تهدید برای اسرائیل؛ ایران و ایران و ایران است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..