تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمانی:پرسپولیس چوب غرورش را خورد/این بار از دستیار برانکو گذشت می کنیم

عضو هیات مدیره استقلال گفت:استقلال به روند خوب خود ادامه می دهد و پرسپولیس هم باز امتیاز از دست خواهد داد. 

حسن زمانی در گفت و گو با خبرنگار کاپ در رابطه با برتری روز گذشته استقلال در دربی پایتخت اظهار داشت: من این نتیجه را پیش بینی کرده بودم. گفته بودم که استقلال با چند گل پیروز می شوند اما خیلی ها باور نمی کردند. البته شاید خود ما هم تصور نمی کردیم بازی به این زیبایی پیش برود و استقلال 3 گل بزند اما خدا را شکر که این اتفاق رخ داد و شرمنده هواداران نشدیم.

وی افزود: من 10 هفته پیش گفته بودم استقلال بعد از هفته بیستم لیگ اوج می گیرد و می بینید که الان استقلال چقدر خوب عمل می کند. مطمئن باشید که استقلال مدعی قهرمانی است و در 3، 4 هفته پایانی لیگ برتر با تراکتورسازی و پرسپولیس رقابت نزدیکی خواهد داشت.

عضو هیات مدیره استقلال تصریح کرد: استقلال به روند خوب خود ادامه می دهد و پرسپولیس هم باز امتیاز از دست خواهد داد. پرسپولیس را یک غرور کاذبی گرفته بود که آنها به خاطرهمین ضربه می خورند. استقلال مقدار زیادی از این غرور پرسپولیس را گرفت اما آنها همچنان در باد بردهای قبلی خود خوابیده اند. دیروز هم چوب همین غرور را خوردند. 

زمانی در ادامه بیان داشت: این هفته قطعا جلسه هیات مدیره برگزار می شود و پاداشی را برای پرداخت به بازیکنان تعیین می کنیم. احتمالا این جلسه چهارشنبه برگزار می شود.

وی همچنین در خصوص درگیری رحمتی و حسینی گفت: ما از این 2 بازیکن باتجربه انتظار چنین رفتاری نداشتیم چون رفتار آنها می تواند در جامعه نیز تاثیرگذار باشد. من نمی خواهم بگویم که مقصر چه کسی بوده و بازیکن حریف هم باید اخراج می شده است. بهتر است از این موضوع عبور کنیم.

عضو هیات مدیره در پایان در واکنش به اظهارنظر چوک، مربی پرسپولیس بیان داشت: با اینکه صحبت های خوبی مطرح نشده اما باید ما گذشت به خرج دهیم. امیدوارم رسانه ها هم به این صحبت های ناشایست نپردازند.


همچنین بخوانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمانی:پرسپولیس چوب غرورش را خورد/این بار از دستیار برانکو گذشت می کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..