تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوینده و بازیگر قدیمی تلویزیون بستری شد

Old TV presenter and actress was hospitalized. گوینده و بازیگر قدیمی تلویزیون بستری شدبه گزارش آسمونی:«ایران بزرگمهری راد»، بازیگر پیشکسوت و قدیمی تئاتر، دوبلور و گوینده با سابقه به خاطر سکته مغزی در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده است

 «ایران بزرگمهری راد»، خواهر «توران مهرزاد»، از بازیگران پیشکسوت تئاتر، تلویزیون و سینمای کشور از 19 سالگی دوبله را به صورت حرفه‌ای آغاز کرد.

او علاوه‌بر حضور در عرصه تئاتر کشور در سال‌های پیش، دوبلور جین سیمونز در فیلم‌هایی چون دزیره، المرگنتری، اسپارتاکوس، سرزمین پهناور، این زمین مال من است، خرقه، پا در مه، پایان خوش، گلوله‌ای در انتظار است، این می‌تواند شب موعود باشد، تا زمانی که بادبان ها برفرازند، بس جوان، بازیگر، آدم و الین، قفس طلایی زرد چرک، اندروکلس و شیر بوده است.

همچنین از دیگر فعالیت‌های او به دوبله نقش‌های “دبورا کر” در پادشاه و من، “کریستین بلفورد” در پول تو جیبی، “مادر انریکو” در بچه‌های مدرسه والت، “خانم پیرینگل” در رویای سبز، “نامادری سونیا” در جنگ و مکافات، “خانم لمون” در هرکول پوآرو، “مدیر مدرسه” در دریچه زندگی در پرواز در قفس، “شهرزاد” در پل، “فهیمه ساعی” در گرگ‌های گرسنه، “نسرین قدیری” در پرستو های عاشق، “دوریس دی” در مردی که زیاد می‌دانست، “گالی سوندرگراد” در علامت زورو، “ایرنه پاپاس” در زوربای یونانی، “ماریانا کوخ” در به خاطر یک مشت دلار و… اشاره کرد.

بزرگمهر در بسیاری از آثار سینمای ایران نیز به عنوان گوینده و دوبلور فعالیت داشته و به صورت خاص دوبلور “دوریس دی” در تمام فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

- عضو تلگرام آسمونی شوید: کانال تلگرام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوینده و بازیگر قدیمی تلویزیون بستری شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..