تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برندگان جایزه ایثار و رسانه، فردا معرفی و تجلیل می‌شوند

برندگان جایزه ایثار و رسانه، فردا معرفی و تجلیل می‌شوندبه گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دبیرخانه جایزه ایثار و رسانه طی اطلاعیه‌ای با اشاره به اینکه برندگان نهایی این جایزه از بین 321 روزنامه‌نگار، 70 عکاس و  120 رسانه انتخاب شده‌اند، اعلام کرد: آیین اختتامیه این جایزه ساعت هشت صبح روز سه شنبه 26 بهمن ماه با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری، سیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، و تنی چند از فعالان عرصه ایثار و رسانه برگزار می شود.
 
مجموعا 23 جایزه و 2 تقدیر برای اولین دوره این جایزه در نظر گرفته شده است.
 
هدف این جایزه که در دو محور جهاد و شهادت و ایثار اجتماعی و دو بخش سراسری و استانی برگزار می‌شود، تمرکز بخشی برای پرداختن بیشتر به مفاهیم و مصادیق ایثار، شهادت و فداکاری و احیای و اشاعه این فرهنگ شریف در سطحی گسترده و انتقال آن به نسل‌های بعدی عنوان شده که توسط انجمن روزنامه نگاران دفاع مقدس با همکاری خانه فرهنگ و ایثار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برندگان جایزه ایثار و رسانه، فردا معرفی و تجلیل می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..