تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخ مسابقه هوشمندانه دوم: ۳۶ پرستو!

هوشمندانه دوم هم به پایان رسید که در آن یک سوال ریاضی اما با جوابی نسبتا ساده برایتان مطرح کرده بودیم.

سوال هوشمندانه دوم

اولین روزهای پاییز بود، زردی زود هنگام برگ‌های درختان افرا نشان می‌داد پاییز زودتر از از سال‌های دیگر خواهد مُرد و جایش رابه زمستانی سرد و سخت خواهد داد.

همانند هرسال دسته‌ای از پرستوها در حال کوچ به مناطق گرمسیر بودند که نگاهشان به تک پرستوی جا مانده در لانه افتاد. پرستوی تنها از گروه خواست تا اجازه همراهی با آن‌ها را بدهد اما رهبر گروه که بسیار باهوش بود، شرط ورود به گروه را یک معما اعلام کرد.

پرستوی تنها شرط را پذیرفت و رهبرگروه خواست تعداد آن‌ها را بدون شمردن و تنها با کمک گرفتن از یک عبارت حدس بزند؛ آن عبارت این بود: ما و ما، نصف ما، نصفه‌ای از نصف ما گر تو هم با ما شوی جملگی صد می‌شویم. پرستو بلافاصله جواب را اعلام و به آن‌ها ملحق شد، حال شما بگویید، تعداد پرستوهای حاضر در گروه چقدر بوده است؟

پاسخ هوشمندانه دوم

جواب عدد ۳۶ بود!

برندگان هوشمندانه دوم

کاربر MReza به عنوان نفر اول موفق شد تا 100 آی‌تی در این مسابقه دریافت کند.

کاربر R i z a به عنوان نفر دوم موفق شد تا 80 آی‌تی در این مسابقه دریافت کند.

کاربر garenaplus به عنوان نفر سوم موفق شد تا 60 آی‌تی در این مسابقه دریافت کند.

کاربر eng.Architect به عنوان نفر چهارم موفق شد تا 50 آی‌تی در این مسابقه دریافت کند.

کاربر سونیک به عنوان نفر پنجم موفق شد تا 40 آی‌تی در این مسابقه دریافت کند.

فراموش نکنید امروز ساعت 12 ظهر، مسابقه سوم هوشمندانه با یک سوال جذاب و متفاوت دیگر منتظر شماست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخ مسابقه هوشمندانه دوم: ۳۶ پرستو!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..