تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش ستاره استقلال به عکس مشترکش با سروش رفیعی

واکنش ستاره استقلال به عکس مشترکش با سروش رفیعی

ورزش > لیگ برتر - فرشید اسماعیلی از سروش رفیعی کوچکتر است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از دربی تصویری در فضای مجازی منتشر شد و شرح آن این بود؛ روزهایی که فرشید اسماعیلی و سروش رفیعی در فجرسپاسی همبازی بودند. همه تصور می کردند نفر اول در بین نشسته ها و از سمت راست، فرشید اسماعیلی است اما این بازیکن می گوید سایت ها و کانال ها به اشتباه افتاده اند چرا که آن بازیکن او نیست. اسماعیلی وقتی به فجر پیوست که سروش رفیعی این باشگاه را ترک کرد و به باشگاه فولاد خوزستان ملحق شد. اسماعیلی می گوید: «از نظر سنی من کوچکتر از سروش هستم و او زودتر از من به فجر سپاسی رفت.» اسماعیلی 22 ساله است و سروش رفیعی 26 ساله. 

252 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش ستاره استقلال به عکس مشترکش با سروش رفیعی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..