تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارش برف سنگین، ارتباط 100 روستای شهرستان دلفان را قطع کرد

جعفر طولابی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر افزود: تیم های برف روب برای بازگشایی محورهای روستایی اعزام شده اند و در حال تلاش برای بازگشایی این مسیرها هستند.
وی افزود: با وجود بارش سنگین برف، ارتباط راه های اصلی نورآباد به شهرستان های خرم آباد، نهاوند و کرمانشاه برقرار است اما به علت لغزندگی، تردد تنها بوسیله زنجیر چرخ امکان پذیر است.
فرماندار دلفان گفت: به دلیل ریزش برف، برق چهل روستای دلفان و نقاطی از نورآباد قطع شده است که با توجه به تلاش ماموران اداره توزیع برق شهرستان دلفان، مشکل قطعی برق 50 درصد این روستا هاحل شده است.
وی افزود: با تلاش شهرداری نورآباد، محورهای اصلی نورآباد برف روبی شده اند اما انباشت برف در معابر و کوچه ها مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده است.
طولابی اظهار کرد: ریزش برف همچنین موجب قطع برق فرستنده دیجیتال تلویزیون در سفره کوه دلفان شده است که تلاش برای رفع این مشکل ادامه دارد.
وی افزود: امکانات، تجهیزات و ماشین آلات موجود در دلفان جوابگو نیست به همین دلیل درخواست کمک، مساعدت و اعزام ماشین آلات از مرکز استان را داده ایم.
شهرستان دلفان با 150 هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان لرستان واقع شده است.
7270/7264/3022
خبرنگار: علی معظمی گودرزی ** انتشاردهنده: احسان کردی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارش برف سنگین، ارتباط 100 روستای شهرستان دلفان را قطع کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..