تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهمن؛ ماه عسل منصوریان در استقلال

کد خبر: ۴۷۹۲۸۵

۶۶۱  بازدید

یازدهمین ماه سال با وجود فشردگی بالا برای استقلال و منصوریان تبدیل به ماه عسل شده است.

ورزش سه: کلید واژه بهمن سخت، کلید واژه ای همیشگی در صحبتهای منصوریان بود. سرمربی آبی ها از اولین روز حضور در استقلال درباره اهمیت دربی و دیدار پلی آف آسیا صحبت می کرد و البته بعد از اعلام شدن برنامه لیگ بود که می گفت بهمن برای او ماه مهمی است و استقلال کار سختی در این ماه پیش رو دارد.
 بهمن؛ ماه عسل منصوریان در استقلال شاگردان منصوریان اما در بهمن عملکرد فوق العاده ای داشتند. سوم بهمن بود که استقلال با سه گل در آبادان نفت این شهر را شکست داد تا روزهای شیرین منصوریان شروع شود. استقلال هشتم بهمن در دیداری 6 امتیاز پیکان را از پیش رو برداشت تا جایگاه خود را در جدول سر و سامان دهد. سومین برد سه گله استقلال در بهمن روز سیزدهم این ماه در تبریز رخ داد. آبی پوشان در این روز در کولاک تبریز با سه گل به پیروزی رسیدند تا عملکردی بسیار خوب از خود به جای گذاشته باشند.

بهمن منصوریان با پیروزی برابر السد در ضربات پنالتی اما شیرینی دو چندان گرفت تا سرمربی استقلال در بهترین حالت به مصاف پرسپولیس صدرنشین برود. منصوریان در دیدار با پرسپولیس نیز با سه گل به پیروزی رسید تا در برد سه گله، به عدد چهار برسد.

منصوریان حالا با گذر از همه روزهای سخت با استقلال به ماه عسل رسیده است و مطمئنا بیش از گذشته از نشستن روی نیمکت این تیم لذت می برد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهمن؛ ماه عسل منصوریان در استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..