تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین جنگل عمودی آسیا در چین

کد خبر: ۴۷۸۰۰۲

۳۶۹  بازدید

اولین جنگل عمودی آسیا در نانجینگ در چین با بیش از 3000 گیاه در هر روز کربن دی اکسید را به حدود 60 کیلوگرم اکسیژن تبدیل می کند و به معنای واقعی کلمه وقتی آن را می بینید نفستان تازه می شود.

برترین ها: اولین جنگل عمودی آسیا در نانجینگ در چین با بیش از 3000 گیاه در هر روز کربن دی اکسید را به حدود 60 کیلوگرم اکسیژن تبدیل می کند و به معنای واقعی کلمه وقتی آن را می بینید نفستان تازه می شود. این جنگل عمودی برج های نانجینگ نامیده می شود و وقتی در سال 2018 تکمیل شوند اولین جنگل های عمودی آسیا خواهند بود.

این برج ها توسط معمار ایتالیایی «استفانو بوری» طراحی شده اند و هر برج 200 و 108 متر ارتفاع دارد و 1000 درخت و حدود 2500 درختچه از 23 گونه گیاه بومی درآن ها قرار دارد. برج بلندتر شامل دفاتر اداری، یک موزه، یک مدرسه معماری سبز و یک باشگاه روی بام است در حالیکه برج کوچکتر سک استخر و یک هتل 247 اتاقه است. بالکن ها منظره خیره کننده ای از جنگل عمودی به بازدیدکنندگان ارائه می دهند و به بازسازی تنوع زیستی محلی کمک می کنند.

این ها اولین جنگل های عمودی نیستند که استفانو طراحی کرده است. درحال حاضر دو برج در میلان و ساختمان های مشابهی برای لوزان، سوئیس ساخته است. در دنیای امروز که به طور فزاینده ای درحال آلوده شدن است، این طرح های سبز، تنفس واقعی از هوای تازه را فراهم می کنند.

اولین جنگل عمودی آسیا در چین  اولین جنگل عمودی آسیا در چین  اولین جنگل عمودی آسیا در چین  اولین جنگل عمودی آسیا در چین  اولین جنگل عمودی آسیا در چین  اولین جنگل عمودی آسیا در چین 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین جنگل عمودی آسیا در چین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..