تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش وزیر ورزش و جوانان به خبر بهبودی یک کشتی گیر+عکس

 به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در صفحه اینستاگرام خود در مورد خبر بهبودی "ابوالفضل آرمیده"  ابراز خشنودی کرد و نوشت:"خبر مرخص شدن ابوالفضل آرمیده، کشتی گیر آینده دار و ملی پوش نوجوانان کشورمان که به مدت طولانی در بیمارستان بستری بود باعث مسرت فراوانی شد.مسلماً ابوالفضل عزیزم وقتی این حریف سرسخت را شکست داده می‌تواند حریفان خود در میادین ورزشی را نیز شکست دهد. از ابتدای مسئولیتم در وزارت ورزش و جوانان پیگیر و جویای حال این ورزشکار عزیز بودم. توجه به سلامتی و روند درمانی مناسب برای ورزشکاران عزیز در تمامی رشته‌ها، خصوصاً هنگام ابتلا به بیماری از جمله اقداماتی است که توصیه کرده‌ام همکارانم پیگیری و دنبال کنند. امیدوارم روزی ابوالفضل عزیز و سایر ورزشکاران نوجوان و نونهال کشور را ایستاده بر سکوی قهرمانی مسابقات جهانی و المپیک ببینم. باشد که پرچم سرافراز جمهوری اسلامی ایران همواره بر فراز قله‌های ورزشی جهان باشد."گفتنی است؛ ابوالفضل آرمیده، کشتی‌گیر نوجوان که به دلیل عارضه خونی به مدت طولانی در بیمارستان امام خمینی بستری شده بود، روز گذشته از بیمارستان مرخص شد.
مسعود سلطانی فر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش وزیر ورزش و جوانان به خبر بهبودی یک کشتی گیر+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..