تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارش برف در اغلب استان‌های کشور/محور هراز تا اطلاع ثانوی مسدود است

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، در رابطه با آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کشور گفت: در حال حاضر در اغلب استان‌های کشور از جمله آذربایجان غربی، اردبیل، البرز، کردستان، کرمانشاه،‌خراسان رضوی و استان مرکزی را شاهد هستیم.

رحمانی ادامه داد: همچنین بارش برف در استان‌های زنجان، قزوین،‌ مازندران،‌ لرستان، محور سراب-اردبیل،‌ هشترود-زنجان، بستان‌آباد در استان آذربایجان شرقی، سمیرم و دامنه در استان اصفهان، سمنان-فیروزکوه، محور سلفچگان در استان قم، محور کوهرنگ-مسجدسلیمان و گردنه کفنویه در استان کرمان گزارش شده است.

وی تصریح کرد: علاوه بر بارش برف در حال حاضر در استان‌های اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد بارش باران گزارش شده که بر همین اساس سطح معابر این استان‌ها به جهت بارش باران لغزنده است. 

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: تردد در محورهای استان های کرمانشاه، قزوین، مازندران، مرکزی، لرستان و همدان تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است که بر همین اساس به رانندگان توصیه می‌شود هنگام تردد در این محورها تجهیزات ایمنی کافی را با خود به همراه داشته باشند.

رحمانی همچنین از انسداد محور هراز خبر داد و افزود: محور هراز ساعت 7 صبح امروز به علت بارش برف و عدم ایمنی کافی مسدود شده و تلاش برای بازگشایی آن ادامه دارد.

وی همچنین اظهار داشت: شب گذشته محور توره - بروجرد نیز به علت بارش شدید برف مسدود شده است.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک راهور ناجا از محدودیت تردد تریلر‌ها خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر تردد تریلرها در جاده قدیم قزوین- رشت و قزوین - زنجان ممنوع است.

رحمانی در رابطه با وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور بیان کرد: اکنون بار ترافیکی سنگین و نیمه سنگین را در محدوده ورودی کلانشهرها بخصوص آزادراه قزوین - رشت و کرج- تهران را شاهد هستیم.

انتهای پیام/

http://fna.ir/60FY6J



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارش برف در اغلب استان‌های کشور/محور هراز تا اطلاع ثانوی مسدود است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..