تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محمدگلریز:خداوکیلی با دیدن کنسرتهایی که این روزها برگزار می کنند،لس آنجلس برای شما تداعی نمی شود؟

محمدگلریز:خداوکیلی با دیدن کنسرتهایی که این روزها برگزار می کنند،لس آنجلس برای شما تداعی نمی شود؟

فرهنگ > موسیقی - محمد گلریز،خواننده آهنگهای انقلابی به روزنامه جوان گفت:چه بخواهیم وچه نخواهیم، الان تحت تأثیر هنر موسیقی مبتذل از طریق غرب و امریکا قرار داریم. این یک واقعیت است.

شما برويد يك كنسرت موسيقي پاپ را كه خيلي هم رونق پيدا كرده است و دارند در كشور و جاهاي مختلف پخش مي‌كنند نگاه كنيد. ببينيد خداوكيلي اين كنسرت، با آن نورپردازي با ظاهر خواننده و با آهنگ‌هايي كه خوانده مي‌شود، آيا در ذهن شما لس‌آنجلس تداعي نمي‌شود؟ يا فرهنگ مبتذل غربي در ذهن شما تداعي نمي‌شود؟‌

ما داريم مي‌بينيم كه به اينها بها مي‌دهند و به اينها مي‌پردازند و ميلياردها تومان دلالان موسيقي ما از كنار اين كنسرت‌ها مي‌برند، ما واقعاً بايد به خودمان بياييم. ما كه داريم مي‌بينيم كه جوان‌هاي ما چه بخواهيم چه نخواهيم موسيقي گوش مي‌دهند و تحت تأثير موسيقي پاپ، ماهواره و اينترنت قرار گرفته‌اند، ما بياييم خودمان توليد كنيم. ما هنرمنداني داريم كه در عرصه موسيقي دفاع مقدس و موسيقي ارزشي هنرمندان شايسته‌اي هستند كه مي‌توانند كارهاي خوب ارائه دهند.

23302




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محمدگلریز:خداوکیلی با دیدن کنسرتهایی که این روزها برگزار می کنند،لس آنجلس برای شما تداعی نمی شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..