تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابتلای انسانی به ویروس آنفلوانزای مرغی در چین

به گزارش افکارنیوز،

با اعلام رسمی خبر ابتلای مردی 69 ساله به ویروس H7N9 یا آنفلوانزای مرغی در پکن طی روز یکشنبه، اولین مورد از ابتلای انسانی به این ویروس در کشور چین، طی سال جاری تائید شد.

 

بیمار که در حال حاضر در وضع بحرانی بسر می برد، مشکوک به تماس با پرندگان زنده بوده و علائم این بیماری در وی از روز 29 ژانویه به تدریج خود را نشان داده است. این مرد که مدتی در یک بیمارستان محلی در استان هبی واقع در شمال چین تحت درمان بوده، در پی وخامت حالش برای درمان به بیمارستانی در پکن منتقل شده است.

 

در پی این خبر، اداره بهداشت پکن به مردم هشدار داد که از نزدیک شدن به پرندگان زنده پرهیز کنند و از پخته شدن کامل غذای خود قبل از مصرف مطمئن شوند




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابتلای انسانی به ویروس آنفلوانزای مرغی در چین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..