تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علت سقوط هواپیمای نداجا در جاسک

کد خبر: ۴۷۹۲۸۸

۱۰۲  بازدید

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی ولایت ارتش گفت: هواپیمایی که در جاسک سقوط کرد کاملا دست‌ساز بوده که به‌صورت آزمایشی به پرواز درآمده است و جنجال رسانه‌ای در این زمینه بی‌مورد است.

خبرگزاری فارس: فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی ولایت ارتش گفت: هواپیمایی که در جاسک سقوط کرد کاملا دست‌ساز بوده که به‌صورت آزمایشی به پرواز درآمده است و جنجال رسانه‌ای در این زمینه بی‌مورد است.

امیر دریادار رضا عباسی در خصوص علت سقوط این هواپیما عنوان داشت: خاموشی موتور و خارج شدن از کنترل علت اصلی سقوط این هواپیمای آموزشی بود که خوشبختانه این حادثه خسارتی در پی نداشت.

وی تصریح کرد: در هر کجای دنیا هر دستگاهی پس از ساخت که به‌صورت آزمایشی مورد استفاده قرار می‌گیرد علت وقوع حادثه برای آن وسیله وجود دارد و حادثه به وقوع آمده برای این هواپیمای آزمایشی چیز تازه‌ای نیست و رسانه‌ها دقت لازم را در انعکاس خبرهای خود داشته باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علت سقوط هواپیمای نداجا در جاسک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..