تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمدید مهلت ثبت‌نام مسابقات حفظ و مفاهیم قرآن در چهارمحال و بختیاری

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر مؤسسه قرآنی الرحمن چهارمحال و بختیاری گفت: مسابقات حفظ و مفاهیم قرآن کریم که با هدف ارتقای سطح کیفی قرآن‌آموزان در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود تا 30 بهمن‌ماه جاری تمدید شد.

روح‌انگیز بهرامی، مدیر مؤسسه قرآنی الرحمن، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر گفت: مسابقات حفظ و مفاهیم قرآن کریم در گروه‌های سنی زیر ۱۰ سال، بین ۱۰ تا ۱۶ سال، بالای 16 سال و مربیان قرآنی استان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری آزمون این مسابقات در اردیبهشت 96، افزود: متقاضیان پیش از این مسابقه در  آزمون مفاهیم بر اساس شرح واژگان قرآن نوشته ابوالفضل بهرام‌پور شرکت خواهند کرد. 

بهرامی مواد امتحانی برای رده‌های سنی زیر ۱۰ سال و بین ۱۰ تا ۱۶ سال،جزء‌های سی، جزء اول، دو جزء اول، سه جزء اول، پنج جزء اول، ۱۰ جزء اول،۲۰ جزء اول و کل قرآن کریم، برای رده سنی بالای ۱۶ سال، سه جزء اول، پنج جزء اول، ۱۰ جزء اول،۲۰ جزء اول و کل قرآن کریم و برای مربیان،پنج جزء اول، ۱۰ جزء اول،۲۰ جزء اول و کل قرآن کریم دانست.

مدیر مؤسسه قرآنی الرحمن با بیان اینکه این مسابقات به همت موسسه قرآنی الرحمن و با مشارکت و حمایت برخی از نهادها و ارگان ها برگزار می‌شود، اظهار کرد: متقاضیان از همه شهرستان‌های استان می‌توانند در این دوره از مسابقات در چهارمحال و بختیاری ثبت‌نام کنند.

وی هدف از برگزاری این آزمون را ارتقاء سطح کیفی قرآن‌آموزان و تشویق آن‌ها بیان کرد و گفت:  علاقه مندان برای ثبت‌نام در این مسابقات می توانند تا 30 بهمن‌ماه جاری به سامانه سمثا به نشانی www.samsa.ir مراجعه و یا  با شماره تلفن های ۳۲۲۶۳۵۱۴ و ۳۲۲۲۱۳۱۲۲ تماس حاصل نمایند.

بهرامی نحوی ثبت‌نام به صورت اینترنتی در سامانه سمثا را نیز به شرح زیر اعلام کرد: پس از ورود به سایت، ابتدا ثبت‌نام کرده و وارد پنل کاربری خود می شوید، در پنل کاربری و در بخش ثبت‌نام، از روی نقشه، استان چهار محال و بختیاری را انتخاب کنید، در پنجره باز شده شهر شهرکرد را انتخاب کرده و سپس بر روی گزینه ستاد برگزاری مسابقات حفظ کلیک کنید، در سربر‌گ لیست دوره ها و مسابقات(کلاس ها) رشته مورد نظر خود را انتخاب کرده و ثبت‌نام خود را نهایی کنید، در پایان می توانید کارت ورود به جلسه را از پنل کاربری دریافت و چاپ کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمدید مهلت ثبت‌نام مسابقات حفظ و مفاهیم قرآن در چهارمحال و بختیاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..