تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرگ پسر چهارساله راز پزشک قلابی را در سعادت آباد تهران لو داد

بامداد 27دی‌ماه امسال مأموران کلانتری 134شهرک غرب با قاضی سیدسجاد منافی‌آذر، کشیک جنایی پایتخت تماس گرفتند و خبر از مرگ مرموز پسربچه‌ای چهارساله دادند. پس از آن قاضی جنایی به همراه تیم تجسس خود را به محل حادثه Incident که آپارتمانی در سعادت‌آباد بود رساندند و با جسد پسری چهار ساله روبه‌رو شدند که خانواده‌اش می‌گفتند شربت متادون مصرف کرده است.

پدر این کودک در توضیح ماجرا گفت: چند وقتی می‌شد که در دام اعتیاد گرفتار شده بودم اما به تازگی تصمیم گرفتم مواد را ترک کنم. گاهی شربت متادون مصرف می‌کردم و معمولا آن را در بطری آب معدنی می‌ریختم. شب حادثه پسرم تشنه‌اش بود که همسرم به او گفت بطری آب معدنی روی میز توالت است.

همان لحظه فریاد زدم که داخل بطری شربت متادون است و به سرعت همراه همسرم به داخل اتاق خواب رفتیم. اما کار از کار گذشته و پسرم مقداری از شربت را خورده بود. من و همسرم دستپاچه شده بودیم. برای همین سراغ یکی از همسایه‌ها که پزشک بود رفتیم و از او کمک خواستیم.

آقای دکتر فورا از خانه‌اش قرص زغال آورد و آن را داخل آب حل کرد و به پسرم خوراند. می‌گفت قرص زغال مانع جذب سموم در بدن می‌شود. وی ادامه داد: پسرم دچار حالت تهوع شدید شد و پس از آن حدود ساعت 9شب خوابید. تصور کردیم حالش خوب شده است اما ساعت 3بامداد همسرم وقتی به اتاق پسرم رفت تا سری به او بزند، متوجه شد که او نفس نمی‌کشد.

درحالی‌که همسرم بی‌تابی می‌کرد باردیگر به سراغ آقای دکتر رفتم. اما وقتی او بالای سر پسرم حاضر شد از ما خواست تا با اورژانس تماس بگیریم که بعد از آن متوجه شدیم پسرم جان باخته است.به‌دنبال این حادثه، قاضی جنایی دستور بازداشت پدرپسربچه و پزشک همسایه را به‌دلیل قصور و عدم‌انتقال پسربچه به مراکز درمانی صادر کرد.

اگرچه آقای دکتر در بازجویی‌ها مدعی بود که متخصص متالوگرافی است و در یکی از بیمارستان‌های پایتخت کار می‌کند اما وقتی بادستور قاضی شماره نظام‌پزشکی او تحت بررسی قرار گرفت مشخص شد که همه حرف‌هایش دروغ بوده و او با جعل مهر پزشک، خود را درمیان همسایه‌ها پزشک جا زده است.

در چنین شرایطی مأموران راهی آپارتمان وی شدند و به محض ورود با بوی تعفن و انبوهی از زباله‌ها روبه‌رو شدند که نشان می‌داد او در خانه‌‌اش زباله نگهداری می‌‌کرده است. این پزشک قلابی با مهر جعلی برای همسایه‌ها نسخه می‌نوشت و حق ویزیت دریافت می‌کرد. با افشای این حقیقت، قاضی جنایی برای وی قرار قانونی صادر کرد و تحقیقات در این خصوص برای مشخص شدن جرایم احتمالی دیگر از سوی این دکتر قلابی ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرگ پسر چهارساله راز پزشک قلابی را در سعادت آباد تهران لو داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..